December 20, 2012

I Don´t Know How She Does It


Well, well, well. Včera večer po neuveriteľnej ceste domov som na Markíze natrafila na tento filmík. I don´t know how she does it. Alebo po našom, Nechápem ako to dokáže.
Filmík je to milý, oddýchla som si pri ňom, ale to je asi tak všetko.
Tak nejak mi ušla ústredná pointa. Okrem toho to neviem zaradiť do žiadnej skupiny, ani len do tej s poetickým názvom "hovadina". Nie je to komédia, pretože na to je tam príliš málo komických scén, ak nejaké...a nie je to ani romatický žáner, pretože jediné, čo na tom bolo romantikuš bolo predvídateľné zaláskovanie sa obchodníka Jacka (Pierce Brosnan) do dokonalej všetko zvládajúcej finančnej manažérky Kate (S.J.Parker). Ale aj to bolo také odveci, scéna, v ktorej sa Jack priznáva Kate so svojimi pocitmi je nedomyslená. Kate ho preruší uprostred vety, všimne si, že sneží a zdrhne bez vysvetlenia preč (pretože si spomenula na sľub, ktorý dala dcére, že keď bude snežiť, tak postavia snehuliaka). Puf! A je po všetkom.
Milujem Jessicu, pretože je krásna a obdivujem jej schopnosť utekať v Louboutine lodičkách a nech je Pierce akokoľvek starý a šedivý, tak stále je to charizmatický pánko. No ani tieto dve veľké mená nedokázali zachrániť tú kôpku chaosu, ktorou tento film je. Režisérom je chlap, no mám podozrenie, že bol na materskej a toto urobil len z nudy. Inak si to neviem vysvetliť.
Nechcem vás odradiť od toho, aby ste si film pozreli. Predsa len, Parker a Brosnan :D
Pozrite si a urobte si vlastný názor. :)
Na záver zopár obrážtekov:






1 comment:

  1. ja mám práveže problém s tetou S.J. nemôžem si pomôcť ale strašne mi nesedí :/

    ReplyDelete